L’esportista Carolina Marín torna a entrenar després d’un esgarrifós crit de mal a la semifinal dels jocs olímpics a l’esport de bàdminton, que va acabar en una greu lesió de genoll, concretament va patir tres trencaments de lligament creuat i menisc, dos al genoll dret i un a l’esquerre.
Ha tornat a entrenar al poliesportiu Andrés Estrada, que està situat a Huelva, la seva ciutat natal.
Carolina Marín sempre ha dit que ella es volia retirar a una pista de bàdminton quan ella volgués, no a causa d’una lesió. Malauradament, tot i que ella sembla que està sortint del pas i complint la seva paraula, hi ha moltes esportistes que sí que hi ha s’han de retirar per sempre de l’esport que més estimen quan es lesionen.
La majoria d’elles poden sentir pressió per la seva imatge corporal, especialment les que practiquen atletisme, ja que han de córrer (o realitzar un salt) amb top i calces, i potser després de la lesió on no han pogut cuidar tant el seu físic no se senten segures portant-lo. A més, moltes esportistes tenen més d’un treball perquè el seu salari és molt baix, llavors si es lesionen, també l’afecta a l’altre treball que tingui. També tenen una menor representació de patrocinadors que els homes, i si es lesionen, aquesta representació és encara més baixa o nul·la.