Els alumnes de Sant Gervasi van al teatre

El passat dijous 19 d’octubre els estudiants de 3r d’ESO van anar a veure Romeu i Julieta al teatre poliorama de Barcelona

Vinyet Anducas, Nayara Crego, Sara Martínez i Noa Ruiz

Els alumnes de 3r ESO de l’Escola Sant Gervasi van anar el passat dijous al teatre Poliorama, ubicat a la rambla dels estudis a Barcelona. La sortida va iniciar a Plaça Catalunya, on els alumnes van esmorzar i, seguidament, van emprendre camí al gran teatre. L’obra va durar gairebé dues hores.

Als alumnes van sortir fascinats, ja que va ser una obra basada en l’actualitat, tenint en compte el vestuari, el vocabulari i donant un punt de comèdia i  crítica cap a l’amor romàntic i capritxós. Afirmen que tornarien a anar. 

Els actors van representar l’obra de Romeu i Julieta escrita per William Shakespeare. En aquesta història, dos joves, Romeu i Julieta s’enamoren i fan el possible per estar junts, tot i que les seves famílie portaven en enemistat des de feia dècades.

 

Un dels fets que més va sorprendre els alumnes va ser que alguns dels actors que participaven en l’obra formaven part d’una famosa sèrie catalana de televisió anomenada “Merlí”. Molts estudiants estaven molt emocionats de poder veure els seus actors preferits en directe.