En aquestes dates ja comença el Black Friday, i és difícil saber quines botigues realment faran ofertes, i quines, s’aprofitaran dels compradors.
La gent es pensa que perquè siguin dates importants i alegres, és el moment de fer-se un regalet. Però, en realitat, és quan has d’estar més alerta.
Així que, aquí van els meus consells perquè aquest Nadal puguis comprar-te regals que et fan més il·lusió i no ser enganyat per les grans marques.
- Tingues en compte el que de veritat vols i necessites abans de comprar-ho. Jo recomano que facis una llista durant tot l’any. Així, tens en compte el que has volgut durant mesos, i el que només t’ha interessat des de fa poc.
- Si no has fet la llista que he explicat abans, pots buscar i comparar els preus dels últims mesos. Per així, saber si seria més correcte comprar-ho ara, o esperar un temps i estalviar calés.
- Buscar alternatives més assequibles, o de marques que tu controlis més. És habitual que molta gent aprofiti aquests dies per comprar a marques de renom. Però és millor tenir-ho controlat abans de malbaratar els teus estalvis.
- Si ja has comparat preus, investigat diferents opcions i decidit que de veritat ho desitges, ja ho pots comprar!
En conclusió, almenys que siguis un comprador compulsiu, o un milionari, aquests trucs et salvaran la vida per Nadal. I t’ajudaran a mantenir la guardiola plena i tancada.